Crisismanagement Software

Crisismanagement Software

Samen informatie delen en een zo gestroomlijnd mogelijk proces, de wens van iedere crisisorganisatie. Onze software kan daarbij ondersteunen om dit zo soepel mogelijk te laten lopen. Gedeelde informatie lijdt tot een gedeeld beeld in de crisisbestrijding. Zo kunnen we software ontwikkelen voor het aannemen van meldingen, ondersteuning in crisismanagement processen, of beeldvorming op incident locatie. Inmiddels zijn bekend in het ontwikkelen van dit soort softwareoplossingen. Samen kijken we graag welke producten aansluiten of we kunnen ontwikkelen.

Ons single source informatiesysteem helpt informatie te delen tussen diverse bedrijfsonderdelen of incidentbestrijding. Opgebouwd om zo flexibel mogelijk te zijn, past of kunnen we deze tool aanpassen aan uw bedrijf/omgeving.

Interfaces binnen het systeem

Interface

Emergency Coordinator / Hoofd BHV

De interface is bedoeld voor uw spil in het web tijdens crisis of incident, verzamelt informatie stuurt mensen aan in de directe bestrijding.

Interface

Crisisteam

Hou over zicht op uw organisatie: Beeld, Oordeel en Besluitvorming en waar willen we staan over 30 minuten. Onze crisisteam interface ondersteund wanneer uw team het nodig heeft.

Interface

Beveiliging

Het aanrijken van een aanrijroute of opvang van hulpdiensten. Vaak zijn dit taken voor uw beveiliging. Door een keuze in noodzakelijke informatie en aan uit te voeren taken kan uw beveiliging ondersteunen in de bestrijding.

Interface

Bevelvoerder/OVD (bedrijfsbrandweer)

Informatie lezen en delen over het incident, toegang tot bereikbaarheidskaarten en informatie over gevaarlijke stoffen. Als Bevelvoerder of OVD cruciale informatie, 4RED geeft het u.

Interface

Crisisteam Mobiel

Snel gealarmeerd en geïnformeerd wanneer het mis gaat, krijg de eerste formatie terwijl het incident zich ontwikkelt. Start al goed geïnformeerd aan uw eerste crisisteam.

Interface

Managementrapportage

Klaar met uw crisis? Met onze management rapportage heeft u snel alle benodigde informatie voor het bevoegd gezag. Wanneer en door wie is het gemeld, wanneer heeft u de hulpdiensten gebeld? U vind het allemaal overzichtelijk terug

Onderdelen

Ons platform kenmerkt zich door enkele kernonderdelen, afgelopen jaren ontwikkeld in samenspraak met onze opdrachtgevers. Maak gebruik van hun en onze ervaring om uw crisismanagement te verbeteren en te stroomlijnen. Deze onderdelen zijn desgewenst altijd aan te vullen met maatwerkoplossingen.


Een incident start met een melding, via onze aanmaak pagina vraagt u door het invullen van de informatie gelijk gestructureerd de melder uit, data ingevoerd in het systeem blijft beschikbaar voor iedereen die gebruik maakt van het platform. Maar ook meldingen vooraf van geplande werkzaamheden, tijdelijke afsluitingen zijn in te voeren.

Na aanname van de melding kan via de smartphone het crisisteam of andere functionarissen worden gealarmeerd. Via zowel als Android als Apple is push notificatie mogelijk zodat u direct gewaarschuwd wordt.

Via tablet of smartphone is het 4RED platform ook op plaats incident te gebruiken. Met een app ontwikkeld voor Android of Apple beschikt u ter plekke over een krachtig hulpmiddel. Bereikbaarheidskaarten of tekeningen als ook informatie over gevaarlijke stoffen liggen onder uw vingertoppen klaar.

Het 4RED platform is geschikt voor het delen van noodzakelijk informatie met uw buurt bedrijven of de hulpdiensten. Hierbij kunt u bijvoorbeeld invulling geven aan uw verplichting bij het domino-effect. We zeggen ook specifiek noodzakelijke informatie, want u heeft controle over de informatie.

Werkwijze Implementatie

Process
1

Kennismaking

Ons platform kent vele mogelijkheden, graag kijken we in een gesprek welke mogelijkheden wij u kunnen bieden
Process
2

Planning

Op basis van ons kennismaking gesprek en uw informatie maken stellen we een planning op
Process
3

Programmeren

Wanneer akkoord programmeert 4RED uw scenario, afgestemd op uw organisatie
Process
4

Levering

Het programmeer werk is klaar, en uw platform is ingericht wij helpen u op weg met de uitleg.

Server netwerk

Ons server netwerk bestaat meerdere servers, in verschillende datacenters verspreid over de Benelux, welke beschikken over de nieuwste software en beveiligingsupdates.

Doordat onze servers op verschillende fysieke locaties zijn gehost, zijn deze redundant ingericht. Dit wil zeggen dan in geval van onderhoud of technische storingen ons platform ongestoord kan functioneren op de nog werkende/beschikbare servers. Een bijkomend voordeel hiervan is, dat al het verkeer ook verdeeld wordt over alle beschikbare servers, zodat wij standaard een hoge datacapaciteit kunnen verwerken.

Ons complete netwerk wordt 24/7 gemonitord door professionals om ze snel mogelijk storingen te verhelpen.

Crisismanagement Software